17 november 2011

Spelferd i sør: Marburg

KFZ - DER Kulturladen in Marburg. WOW what a place! Denne klubben hadde lenge stått på ønskelista men det lykkast altså ikkje før onsdag 16.november 2011. Her var alt på stell. Me vart skikkeleg godt mottekne av Gerthi - og eg meinar me toppa konsert-nivået på spelferda så langt. Me gjorde ein superbra konsert rett og slett. Alt klaffa - og med fantastisk bra lyd - både på og ut frå scenen. Eg hadde superlytting til liks med dei andre tre. Som om alt festa seg og datt på riktig plass både spelemessig, dynamisk og kommunikativt. Me hadde sjølvsagt eit utruleg bra publikum også som responderte veldig - og løfta oss alle. Eg får vel passa meg for å skryta for mykje og legga i veg med fleire adjektiv men me hadde altså ein super-kveld! Bilder kjem!
Eg er også glad for at eg valgte å ikkje delta på BDP denne dagen men drog direkte til Marburg i turné-van og ikkje med fly om ettermiddagen etter seminar. Eg var faktisk for sliten til at eg hadde hengt med i svingane og fått noko utbytte av det. Eg har nok ein evne til å overvurdere meg sjølv og mine krefter. Eg er glad for at eg tok det valget. Trur ikkje konserten hadde vorte halvparten så god om eg kom halsande rett på jobb via Frankfurt. Som den opprinnelege planen min var.