12 november 2011

Spelferd i sør: Ravensburg



Ja eg har turnert før. Og no har eg lagt ut på ny novemberturné i Tyskland. Der skal eg skal gjera ni konsertar på like mange dagar. Opningskonserten på Riksscenen i Oslo onsdag gjekk særs bra. Eit entusiastisk publikum tok godt imot oss i den turre lufta i kjellaren på Schous plass. Hygrometeret synte 10%. Det er ekstremt. Felene til Håkon ville knapt vera med og stemmeskruane nærast spratt ut. Flisi på saxen turka på eit blunk. Merkeleg at dei ikkje dei vil gjera noko med det i eit rom der det stort sett vert spelt akustisk musikk - og mykje på feler av ulikt slag. Me leverte eit langt og godt sett vil eg meina. Også iår er det meste av musikken henta frå mitt siste album Ossicles. Det var nominert til Spellemannprisen og fekk Folkelarmprisen tidlegare i haust. Inspirerande! Onsdag var me fem på scenen - men eindel av økonomiske årsakar og eindel av musikalske årsaker - som å prøva noko anna med andre musikarar, dreg eg iår på spelferd med kvartett: t.sax/bukkehorn, hardingfele, bass/el.gitar og trommer/perk. Tilbake til besetningen som er på Femstein. Musikken blir på ein måte opnare og kanskje tydelegare mot folkemusikken, eller at den er rota i hardingfele-lyden, melodikken-, rytmikken-, spelet.

For ein førstekonsert! Her sør. Mållaus. Utsolgt hus. Tre ekstranummer etter å ha spelt nærare 80 minutt. Superkveld. Takk Tyskland. Her finst nyfikne lyttarar. Det er utruleg inspirerande -


Igår George Duke, idag Karl Seglem, imorgon Mike Stern.

And what a review!