15 november 2011

Spelferd i sør: Berlin

Music Export Norway er i vinden! Eg meldte meg på Business Development Program for å få meir kunnskap og kjennskap til tysk musikkbransje. To dagars seminar i Oslo i september og litt over tre dagar her i Berlin denne veka. Eg tok fly frå Münster tidleg om morgonen og kom på plass på ambassaden der seminaret var. Fekk mellom anna med meg info frå Gema - og stadfesta at her må eg ta tak for å få inn framføringskroner. No MÅ eg få Tono i tale. Bandet måtte køyra den lange veg frå Münster til Berlin, og me sjekka inn på dette hyggelege og særprega hotellet Michelberger (her eg sit og skriv) nøyaktig på samme tid igår. Dei hadde vore på musikkbutikk og brukt litt lenger tid enn planlagt. Kjøpt gitarar, cymbalar og anna snadder. Eg har fått supre nye øyresett!! eller hovudsett? (direkte oversatt). Me kom oss til jazzklubben bFlat og rigga og lydprøvde med knappe marginar - men alt greit. Det er eit fint rom å spela i det. Det er høgt under taket - så ein får litt igjen av rommet på scenen. Ingo i front rett framom scenen og me gav jernet... igjen. Ravensburg-kritikken seier litt. Den er å finna på nett! Bandet begynnar å låta farleg godt.....
Eg er glad for at det også kom nokre BDP-deltakarar og folk frå MEN. Ikkje mange der heime i Oslo av bransjefolk som har høyrt dette bandet.
Det vart sein kveld. Eg vart sittande å prata og drikka vin. Samtaler med mange folk, Frithjof, Eivind B. (Marketing is the key word!), Lene F. Håkon H. og Kåre O. Stor stas og mykje radl. Både om eitt og hitt.