08 januar 2011

2011 ambisjonar

GODT ÅR! Det tek litt tid å komma igang - men eg har etterkvart innfunne meg med at det er 2011. og for å vera ærleg, rettare sagt, har eg vore igang frå dag ein. men ikkje her på bloggen. det skal det bli ei endring på. eg har ambisjonar for 2011 - som alle andre - reisa mindre, skapa meir, kan kanskje stå som "hovudparole" for meg, utan at eg vil gå i detalj. då går lufta litt ut av det heile. ein skal halda igjen noko. som skapande må ein det, ikkje busa ut med det ein er igang med å skapa, letta på lóket for tidleg. Idag har eg vore på ski med jentene mine og øvd på bukkehornet mitt til Draumkvedet-konsert imorgon. gledar meg til den......"ei lang indre reise", skreiv ein kritikar og det er nett det det der -

1 Comments:

Blogger Mai Lene said...

Så kjekt det må vere med skikkeleg skiføre og ikkje berre litt snø her ig litt is der!

8:01 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home