15 oktober 2010

snart turné-blogg



Eg skal på tolv dagars samanhengande turné med kvintetten min 2- 13 november 2010. Gler meg storvegs til det, og ikkje mindre etter at det nye albumet mitt Ossicles har fått så storvegs kritikkar. Vurderer no då - om eg skal skriva ein turnéblogg slik eg gjorde i 2008?
Ja eg er egoistisk! Eg skriv denne bloggen mest for meg sjølv - som logg, blogg. Likevel: eg lurer på om det er nokon som les noko som helst av det eg skriv her? Det er kun 1 følgar :-) Dagens spørsmål blir då om nokon der ute vil stadfesta at dei les dette - og sei ja til (dagleg) turnéblogg. Eventuelt nei.

2 Comments:

Blogger Mai Lene said...

Du har ein god blogg og ikkje ver lei deg for at du berre har ein følar, eg har berre meg sjølv og far min som følg bloggen! Men ein litan noppmuntring er jo alltid og gå inn på blogglista.no så finn du ein kode der du kan lime inn, så er du alle sidevisningane bloggen din har på ein dag, i Noreg og i andre land! :D

3:40 p.m.  
Blogger rønnaug s. said...

fint om du skriv, har nettopp oppdaga bloggen, og den er til stor glede- har varsla syster mi og ei fjesbok-dame om den og! dette er krydder i kvardagen, veldig arigt og interessant å lesa-så eg kikkar stadig innpå om det er komi noko nytt!

11:10 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home