02 september 2011

krykker

ja eg går på krykker - idag! tok menisk-operasjon igår og haltar no rundt i stova.... har von om at det skal gå bra. at eg igjen skal kunne gå lange turar og kanskje springa litt innimellom -utan å få veldig ilt i kneet. i rapporten står det også at eg hadde "betydelig synovitt ved apex av patella", noko som no då sannsynlegvis er fjerna..... dette på undersida av kneskåla for å gå i detalj. har klart meg utan smertestillande i stille smerte og er ved godt mot. hadde vel venta at det skulle vera verre. også narkosen - men det gjekk fint og eg var ikkje særs groggy etterpå. oppe og gjekk omlag ein time etter at eg trilla ut derifrå!
flinke folk finst overalt i norge og sidan dette må seiast å vera eit av dei første personlege møta med sjukehus-vesenet, som mange likar å kalla det, må eg få lov å skryta av vesenet. eg følte at eg vart teke hand om på beste måte frå første stund.
no får eg ta meg ein runde på golvet her - starta treninga. eg kan trø på foten men den er hoven og stiv.... så krykkene kjem godt med... vonaleg ei kort stund.....