20 oktober 2009

føremiddag

i bodø. skal vandra til norsk luftfartsmuseum og ha to konsertar for skuleborn som har sett på edderkoppar og kravlande kryp av ulikt slag. igår holdt eg ein svær tarantella i nevane. overraskande at eg ville det! overraska meg sjølv rett og slett. regn og vind i bodø. for det meste det. kvar gong eg har vore her og det begynnar å bli nokre gonger. men eg likar meg her, ein rufsete by med ein mildt sagt rufsete arkitektur. no skal dei bygga kulturkvartal midt på kaia også. skal bli spennande å sjå kva for ein estetikk dei velger på det bygget i lys av alt det andre som har fått byggeløyve her. Men som sagt, eg likar meg her. så er det sagt. noko i lynnet til nordlendinger er likt sogningen sitt, trur eg. og no må eg pakka horna og komma meg avstad. isungset, edderkoppane og luftfartsmuseumet ventar.... ventar -