10 oktober 2009

det er stille

på årdalstangen. særleg om helgane. hydro driv ikkje med transport av råstoffet oksyd eller aluminium heller - denne helgi iallfall. elvi er liti. liene er gule og toppane har kvit snø. himmelen var heilt blå idag. no er den svart. eit slags prospektkort. postkort å senda ut i verdi. eg prøver å få til noko
av noko. ikkje alltid like lett og det tek alltid lenger tid enn ein gjerne vil, som kjent. tid å komma inn i det, gå ut av det, få det til. Serego Aligiheri Possessioni Rosso 2007 hjelp neppe. men er god. godt. eg har ei raud lyspære i ein eldgammal utekuppel hengande her i skriverommet. raudt lys. raud vin. greit. imorgon skal eg spela i bergen - igjen.... det gledar eg meg til... igjen....
for born. så dreg eg inn her igjen eit døgn. gledar meg til det også. kanskje får eg til noko - då, no?