30 mars 2006

eg uttrykker min glede over vinger

ja eg må og vil med dette trekka tilbake, eller iallfall moderera at eg skreiv så negativt om hr. vinger den 29.12 ifjor. hans fatale intervju med elvira.
idag har eg lesa hans kritikk av babyface Lerche og hans kvartett. dei har gjeve ut ein cd med såkalte klassikarar - og alle er inneforstått med at det er nord-amerikanske klassikarar det då er snakk om. såkalla standardlåtar. nord-amerikanske revyviser frå tredve-, førti,- femti talet. ein meir heilhjerta og konsis SLAKT av ei cd-utgjeving skal ein leita lenge etter. det er svært godt. eg har ikkje høyrt plata, og treng heldigvis ikkje det. eg håpar eg slepp å irritera øyregangane mine med den. sitat: "duper sessions er lyden av et ego ute av kontroll. Når du er omgitt av "Ja"-mennesker som til stadighet forteller deg at du er genial, kan det få sørgelige resultater som dette" - og videre: "det må en Kåre Conradi med buttplugg til for å toppe dette".
Takk vinger. Orda dine har vinger. meir meir.