28 mars 2006

og meir musikk og me har såvidt begynt

framleis hultertilbulterliste også tidsmessig når musikk av ulik karakter kom inn i mitt liv. eg registrerar at der er nokre artistar som går att. slik skal det vera. nokre artistar er og blir følgesveinar i eit liv. joni mitchell til dømes. eller pat metheny. eller coltrane sjølvsagt. og det heile starta med pink floyd. eg var heilt hekta. kunne alle tekstane og skreiv av tekstane på lp-omslaga. kjøpte bøker og las alt eg kunne komma over. fekk ikkje bestilt platene fort nok frå tandy´s i england. det finst også nokre utskot av plater. løgne ting som dukka opp og som eg likte. må snart setta på igjen gruppa horslips til dømes. høyra korleis det let idag.

32. Jan Johansson “Jazz på svenska”
33. Bjørk “Debut”
34. Police “Zenyatta Mondatta”
35. Donald Fagen ”The Nightfly”
36. Lee Ritenour ”Captain fingers”
37. Earth Wind & Fire ”Boogie Wonderland”
38. James Taylor ”Sweet baby James”
39. Frank Zappa ”Broadway the hard way”
40. Pat Metheny/Charlie Haden ”Missouri Sky”
41. Deodato ”2”
42. Pink Floyd ”The wall”
43. Steely Dan ”Aja”
44. Frank Zappa ”Zappa in New York”
45. Ani di Franco ”up up up up up up”
46. Hedningarna ”Hippjokk”
47. David Sylvian ”Brilliant trees”
48. Rokia Traore ”Bowmboi” 2004
49. La Bottine Souriante ”La mistrine” 1994
50. Odd Nordstoga ”Luring” 2005
51. Bjørk ”Medulla” 2005