01 mars 2006

det blir snakka ein del om snø

i oslo i desse dagar. det lavar ned framleis her ei kveldstund og no er snøen nesten komme opp over gjerdet ut mot vegen. det er fantastisk. gode gamaldags snøvinter og folk veit ikkje kvar dei skal gå. det er ei kaving og balering og baksing i snøen frå sinsen til stortorget så ein ikkje har sett maken på mange tiår. og då såg ein noko heilt anna. eg vil tru at mange gjekk på ski då. mange fleire enn idag. det ville verkeleg vore løge om me kom stavrande på ski nedover trondheimsvegen. eller ville det eigentleg det? det ville vel vera det mest naturlege og lettvinte som var - er. eg tippar eg kunne ha komme meg til øvingsrommet mitt på under femten minutt imorgon tidleg om eg tok skia fatt. susa ned torshovdalen og sprada i klassisk stil inn i Birkelunden før eg satte utfor i håkkistilling nedover Markevein. litt av eit renn. det er moro med snø. kjempestas. heilt topp. la det snø fiddelibombom. salget av snøfresarar må ha eksplodert det også. som salg av ski og andre remediar ein treng for å komma seg ut i snøen. snø snø. det skal snø i heile natt er det meldt. me får sjå imorgon tidleg om snøen når opp over gjerdet eller opp til soveromsglaset i andre etasje. kven veit om me m spa oss ut fiddelibom.