11 desember 2005

A pig is standing there, shouting like fucking hell

nei, personleg har eg har aldri vore særs engelsk i hovudet. det vil eg no slå fast. før året er omme. det er fleire grunnar til det som eg ikkje skal komma inn på i denne omgang. eg trur ikkje eg er åleine. Takk og pris. Takk og lov.

saken er at ein kan ha mykje moro med det. å ikkje vera engelsk i hove.
høyr berre her kva norske artistar i totusenogfem kan få seg til å kalla cd-utgjevingane sine (og dette er eit ørlite utvalg). snaddermat for lattermusklane – og andre musklar med, som den mellombelse dykkemuskelen: "a temporary dive" og hugs at det ser mykje hippare ut når alle orda har stor bokstav som her ”Just Hold Me” berre hald meg, eller varianten ”hold on” den meir klassiske ”my lover will go” ja det vil ho nok, kanskje ikkje om vedkommande får litt ”fucking & champagne” eller vert fortald ”stories from the street” i kongeleg staffasje ”royal uniform” beklagar ”apparently unaffected” og til slutt ”what else is there” Ein kan verkeleg spørja.

takka meg til oddn eller kaizers eller den vesle rakkarrapparen ivar som snakkar, brækar og syng i veg på kaugervelskoslosk –sjølv om eg aldri vil tilgje duett med erke ur inkarnasjon på mislykka norsk popartist som med eit er sleip platedirektør. det er jo berre patetisk, og eg kom til å sjå det fryktelege syn at han stod der og grynta med den svære kjeften sin igjen på ein skjerm i dette herrens år totusenogfem og det må ha vore frå rådhusplassen.
eg var på sleppet til oddn og kven andre stod der i døra med mange blafrande Afire ark og naut å ta imot alle som kom. det må ha vore han eller var det han andre?–seglem ja ja ja hvem er du da ja du står visste her ja visst ja det kommer jo så mange folk her ikveld ja velkommen velkommen du kan gå inn ja gå inn stig inn.
beklagar oddn men det var direkte ekkelt at denne mannen plutseleg skulle ønska velkommen til ein konsert med deg. at slike folk med eitt solar seg i glansen av alt det oddn sjølv har bygd opp gjennom hardt arbeid og heftig konsertering og gode plateproduksjonar etcetera etcetera. og oddn då – den gode telemarksmørbukk og svigermors største draum. han er jo det beste dømet i hinn retning og eit håp om at det framleis finst oppegåande dyktige artistar som ER norske i hovudet. ein fantastisk vokalist rett og slett. ein uhyre dyktig musikar som titt og ofte treff planken og lagar glitrande låtar. konserten var bra og sidan har det jo gått rimeleg godt for oddn. heldigvis har aldri oddn høyrt på dei som sa at han måtte synga på engelsk for å slå igjennom eller liknande eller kva pokker dei innbillar seg. at ikkje slike folk flyttar til dei sameinte stater eller ein eller anna stad i uk forstår eg ikkje. tenk om nokon hadde sagt til oddn at han burde kalla den siste utgjevinga si for ”the smart one” eller ”a smart guy”. Å min gud. Eg har aldri vore særs engelsk i hove nei.