11 november 2005

mørkare nord

men det var ikkje så mørkt
sjølv om det var ein heftig første novemberdag
fly og tog får oss rundt omkring og dagen var full før eg fatta at eg skulle på eit fly til bodø
heftig dag. dagen eg skreiv søknader og i tolvtida den dagen såg eg at fristen for å søkja UDstøtte var
første november. altså den dagen. det heldt hardt. eg skal på turne i Tyskland i mars06 og UDstøtte
er heilt avgjerande for om det blir muleg. eg skreiv. fekk det til. fekk opp eit budsjett. kopiert vedlegg etc.etc.
Eg hadde også instrumentet mitt på reperasjon. levert det inn tidleg dagen før. måtte få henta det hjå sjølvaste helge hurum som er sax-reperatøren over alle. han tek hand om instrument. Skulle på flybuss atten tjue. på øvingsrommet i kongens gate pakka eg instrumentkoffert med effektpedalar til bukkehornet som eg skulle bruka i bodø. ein blå koffert full av effektar drassatrilla eg med meg gjennom byen, henta saxen og såg at søttentrikken gjekk rett forbi når eg kom ut av operapassasjen. eg gjekk rett på ellevetrikken som tok meg over nybrua og eg hadde då verkeleg tre kolli: sax, koffert, sekk. trikk stoppa ved nybrua og eg ut av ellevetrikk i ein fei. måtte heimom før flybuss. gjekk fort til busstopp der trettieinbussen kom med ein gong. gjekk på. då oppdaga eg at kofferten ikkje var med. den stod att på trikken. på trikk elleve som eg hadde teke frå storgata klokka femten førtifem. ut av buss ved Sofienberg. ringde nummer eitthundreogsøtten. ho skulle sjå kva ho kunne gjera. ho ringde opp att. nei ingen koffert ikkje der. effektpedalane mine, forsterkar. utstyr for titusen norske. ho etterlyste den på disen. trafikksentralen. eg gjekk trist inn på søttentrikken. heim. ringde trafikkontoret. vennlege folk. ja gjera alt han kunne gjera. alt dei kunne. kokte spaghetti til jentene. jentene skulle på turning. avstad og handla på rimi. telefon medan eg kjøpte søtagurk og leverpostei. nei dessverre ingen koffert. eg vart trist. deppa. klokka var halv seks. heim. ikkje lenge til flybussen gjekk no. nærma seg atten thue. pakka tannkost og linsesaker. Telefonen ringer. Jo. No hadde dei funne ein blå koffert på ein trikk ved jerbanetorget. Oslo S. Dei va på veg opp. Kofferten va på veg opp i ein bil. Eg spurde om det var muleg å køyra den til flybusstoppen sinsenkrysset. kanskje kom den ti minutt før bussen? På håret. bussen var forsinka. tre minutt før bussen kjem svingar ein bil inn og der stå min blå effektpedalkoffert heilt heil og klar. grip den. eg tek flybussen. kjem meg til bodø. der spelar eg dagen etter på Mørke Nu. alt greit. Oslo er med andre ord ein trygg by å transportera blå koffertar med effektpedalar i. på trikken.