14 desember 2012

ikveld

ikveld har eg sett ingrid bjørnov på fjernsyn i plast- eller skinn bukser ? spelande på trekkspel. eg er ikkje sikker ( på om det var plast eller skinn?) eg har ikkje sett henne før. berre lese om henne - jo eg har sett henne. ho spelte på nopa sitt julebord ifjor? eller var det fono? kven veit. eg lo godt av henne då. fiske-enka stakkar. ho er jo ei kvinne mange ler av. driv med humor-sjåvv for oslo vest og heile noreg. morosamt er det sikkert og ja det er det - til tider. ikkje så morosamt ikveld. når eg for ein gangs skuld ser på fjernsyn - eit apparat eg har eit særs ambivalent forhold til, hadde eg venta litt høgare nivå. å sjå ein seksti-års gammal mann i "familieselskap" prøva å levere noko han ikkje kunne - aldri har kunna? nrk-vokalist? er det eit omgrep?, kompa av bjørnov og bjørnstad og fleire med m.a. ein krim-forfattar som rallar ein tekst frå søtti-talet? det var flaut. det var... løge... musikk på fjernsyn er jo det. det var langt ute - for ein som aldri ser på fjernsyn også.