13 november 2009

Det er derfor

"Det er derfor de knepper så meget i dette land ......og andre eksistensielle overvejelser" av Jørgen Leth og Morten Sabroe. Kosteleg og inspirerande lesnad. to aldrandre kunstnarar skriv e-post til kvarandre i omlag eit år - og politikens forlag gjev det ut. kompromisslaust ærleg - ja. det handlar om kvinner, kjærleik, sex, alder, liv, film og musikk. det velkjente og det framande. ja det er tankevekkande og morosamt - men slett ikkje provoserande! det hevdar forlaget men det er eg ikkje med på! ikkje kjedeleg og ein vert litt klokare. ok. men provoserande? nei. laurdag i snø. mine tvillingjenter ser på "bit for bit". trøste og bære for eit program. stakkars norge som ikkje har fostra andre enn dyrhaug (muleg eg har grytt ut or meg drit om han før i denne bloggen? minnest eg vagt), og som ikkje har klart å kopiere andre tv-konsept enn dette. det er rett og slett skrekkeleg. eg har ikkje ord. kor mange år har det halde på? det må vera mange........og dette elskar det norske folk. ja dei gjer det . og dei om det.
slik sett er eg ikkje det norske folk. imorgon blir det måking av snø og saging av ved igjen..... stas!