24 oktober 2005

telefonscene ein dag i oktober

Hallo, god dag, er det seglem
Ja du snakkar med karl seglem ja
Ja, det er fra Programbladet
Ja hei hei
Du skal jo være ukens artist i uke førtifem, det har du sikkert hørt om
Ja eg har no det
Ja, det er jo en reprise fra mars totusenogfire, men vi hadde ikke noe informasjon om deg sist så
Nei vel, eg har ei heimeside der de kan gå inn og klippe og lime litt om de treng......
Ja det har du nok det. Kan jeg få stille to spørsmål?
Ja
Hvor gammel er du seglem?
Eg er født i nittensektisein eg
Nittensekstiein ja, da er du trettini, førti, førtifire år da seglem
Ja eg er nok det
Hva driver du med sånn ellers da, står du i platebutikk eller spiller du eller?
Eg har levd av å spela sidan nittenåttifem eg ja, så ein kan vel seia at eg spelar ja
Javel ja du har det ja. Ja det var det – nå vet jo lytterne hvor gammel du er iallfall, ha det bra ja