13 mars 2013

steikande togsol

og ikkje ein ulv å sjå på vegårdshei i mars. toget stoggar nokre minuttar så vi får tid til å kika oss godt omkring. sørlandsbanen har ein viss lengde frå oslo til kristiansand og den blir prøvd idag. så bér det vidare med buss til mandal der eg reknar med å vera framme omlag to timar før eg skal på scenen på mandal jazzklubb med elin furubotn. farande spelemann. returen går samme veg imorgon og då har eg kanskje nok som liknar lang påskeferie men ferie er eg som kjent svært dårleg på så det blir det nok ikkje. det har vore ein travel periode i snart fjorten dagar - så det skal bli godt å komma heim imorgon å vita at det er ei stund til eg skal på spelferd att. det blir meir enn nok i vår. og godt er jo det. eg meinar, noko anna ville vore stusseleg. sitta heime og tuta. det er sol og toget bølgjar mot sør. snø. blankt og vona og vissa om at det snart blir vår. veks. kvifor tvilar me ofte på det midtvinters? det er vel slik me er laga. gleda blir og er stor. det er snart vår.