09 februar 2009

huuiii hu som det ular i brønnøysund

snøen føl etter meg. masse snø. og no har det begynt å ula kring novene på det gamle torghatten hotell som no sjølvsagt den gamle hallingdølen thon har forbarma seg over, iallfall fått namnet sitt på. men igår i resepsjonen sa dama at heile skiten skulle rivast. det ser jo ikkje ut i måneskin så det er ikkje rart. går du inn på nettsidene står det at det er sauna og re-laks avdeling men det er berre bløff. svimming-pulen og heile greia er avstengt og ute blæs det opp til storm. eg har omnen på 30 men det er like kaldt her på rom firehundreogni. eg les passande nok langeland sine essays om gamlelandet Noreg. slett ikkje verst. han kunne ha vore med på rikskonsertturne rundtomkring i landet så hadde han opplevd enno meir. særleg her i Nordland eller troms, for det hoppa han galant over. fått møta enno fleire forunderlege menneske av ulikt slag. til slutt skal seiast at den grilla turrfisken eg kjøpte meg (for eigne tjente peng) i restauranten her, var av internasjonal klasse. rett og slett fantastisk god. no er det vel snart å balla dyna rundt seg for å halda heten....