29 desember 2008

på tampen

av totusenogåtte er det høveleg med litt statistikk. bloggstatistikk. eg skriv her innlegg eitthundreogfemtisju. dei har eg fått omlag førti kommentarar på. eg har ikkje peiling på kor mange som les det eg skriv, men nokre må det no vera. og det tykkjer eg er kjekt å tenka på. eg har ikkje skrive særs om jula iår. trengte ein pause der. lei av meg sjølv kanskje. det har vore ei fin og roleg tid og eg er mest glad for at sola har snudd. merkar det er lysare allereie. no kjem den kjekkaste festen - eller den med lengst tradisjon. må finna ut når kåre og eg feira nyttår saman for første gang. han kjem med familien sin imorgon - og det sjølv om han nyleg mista far sin. gledar meg til å laga nyttårsmåltidet saman med han, og servera det for fleire gode vener. me blir fjorten til bords med stort og smått. det er sjølvsagt kalkun. også statistisk sett riktig. har aldri vore anna sidan vi begynte. men siderettane varierar alltid. men før det blir det baccalao. altså imorgon. vi feirar dagen hans (kåre sin altså).mykje festivitas og lite statistikk eigentleg